رز سیاه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





بخاطر تو زیستن


چه زیباست بخاطر تو زیستن

 


و برای تو ماندن... به پای تو بودن... و به عشق تو سوختن !

 و چه تلخ و غم انگیز است دور از تو بودن و برای تو گریستن ... !

 ای کاش می دانستی بدون تو مرگ گواراترین زندگیست ... !

بدون تو و به دور از دستهای مهربانت زندگی چه تلخ و ناشکیباست ... !


چه زیباست بخاطر تو زیستن ...

ثانیه ها را با تو نفس کشیدن ... زندگی را برای تو خواستن ... !

چه زیباست عاشقانه ها را برای تو سرودن ... !

 بدون تو چه محال و نا ممکن است زندگی... !

 چه زیباست بیقراری برای لحظه ی آمدن و بوئیدنت ... !

برای با تو بودن و با تو ماندن ... برای با هم یکی شدن ... !

کاش به باور این همه صداقت و یکرنگی می رسیدی !

ای کاش می دانستی مرز خواستن کجاست ...!!!!

و ای کاش می دیدی قلبی را که فقط برای تو می تپد ... !




نظرات شما عزیزان:

شور
ساعت22:08---2 آبان 1390
بی تو


بی تو در خلوت شب ،شب همه شب بیدارم


آه ای خفته که من چشم به راهت دارم


خانه ام ابری و چشمان تو همچون خورشید


چه کنم دست خودم نیست اگر می بارم


جان من هدیه ناچیزی تقدیم شما


گرچه در شان شما نیست همین را دارم


من که تا عشق تو باقیست زمین گیر توام


لا اقل لطف کن از روی زمین بردارم


قانون جذب
ساعت15:49---19 مهر 1390
سلام من شما را لینک کردم

afsane
ساعت20:51---11 مهر 1390
mojadadan salam shoma ro ba eftekhar link kardam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط امیر مهدی در 21:37 | |